Re: Wentyle do obudowy

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Sat 13 Aug 2005 - 19:29:57 MET DST

Darek wrote:
> wydaje mi się ze jak wstawię wentylki pracujące na 5V to mimo wszystko bedą
> ciche wiadomo ich wydatek spadnie ale montując 5szt 92x92 i 1szt 120x120 to

5szt 92x92?? Po co? Na co?
Ja mam 2x Barracuda (7200.7 i IV), te dyski bardzo się grzeją. Na CPU
Thermaltake Pipe-101 + Akasa 92x92 @ 5V i wyciągający powietrze Akasa
120x120 @ 5V. Obudowa to Chieftec LCX ocieplony matami Akasa (wszystkie
ściany oklejone, pozakrywane otwory wentylacyjne po bokach - oprócz tego
nad prockiem). W tej chwili temp w budzie 24'C - czyli ideał, a dyski
ledwo letnie.

IMHO jeśli nie masz więcej niż 3HDD nie trzeba dokładać wiatraczków
dmuchających na HDD (te z prawej po boku w Chieftecu LCX - powinny
dmuchać na HDD's).

ps. Nie wspomniałem jeszcze, że grafika jest pasywnie chłodzona.

--
www.tomsiu.prv.pl
Tlen.pl: t3o | JID: teo//chrome.pl | MSN: teo//amit.pl