nie chce mi aktualizować biosu :((

Autor: Pitek <piter.17_at_wp.pl>
Data: Sat 06 Aug 2005 - 20:32:08 MET DST

Witam
dziś próbowałem po raz pierwszy w życiu zaktualizować swój BIOS,
system dos
załadowałem z cd win98se i odpaliłem:
Awdflash a:\867asa09.bin /SN /PY /CC /R PS

uruchomiło mi się, zaczęło aktualizować, ale jak przeszła
pierwsza linia
{pasek postępu składał się z 3 linii malowanych na białe
kwadraciki}, potem
połowa drugiej linii mi poszła ok, a druga połowa drugiej linii
szła na
zielono i jak doszła do końca drugiej linii - zrestartowało mi
komputer ;(((

potem patrzę, a tu gdzie jest wejście do BIOSu przez <Del> pojawiła
się
opcja wejścia do aktualizacji BIOSu przez <Alt>+<F2>, więc wchodzę i
samo
zaczyna się aktualizować...

 i znowu w połowie drugiej linii zaczyna malować na zielono :((( i
restart

o co tutaj chodzi?

pozdr
Pitek

PS. w legendzie było napisane, że: białe kwadraciki to OK, zielone
niezaładowano, a czerwone to błąd

czerwonych nie miałem, ale o co chodzi z tymi zielonymi?