Re: Czemu mi nie działa dual channel ?

Autor: Tomek <tomek_35__at_wp.pl>
Data: Sat 13 Aug 2005 - 18:33:29 MET DST

Użytkownik "Bartosz Kiziukiewicz" <kiziuk@epf.BEZ-TEGO.pl> napisał w
wiadomości news:osprf1dbqsautksvcd9mtlnj6e4q4e00b1@4ax.com...

> To są programy, które wykorzystują raczej moc obliczeniową procesora,
> niż przepychają dane pomiędzy prockiem a pamięcią.
> Weź coś a'la Sandra.

No tak myślałem. Musi dużo przepychac przy 1mega cache'u.. Ale mi chodziło
bardziej o jakiś przykład z życia np. biuro, kompresja, obróbka obrazu ( no
i żebym nie musiał extra 3DStudio extra instalować ) ?... Bo zawsze można
zrobić niskopoziomowy test przesyłu dużych bloków pamięcie, ale szczególnie
chodzi mi o życie przeciętnego użytkownika. Chyba gry odpadają bo wiadomo że
tu wchodzi akcelerator-akwarium mi przyśpieszyło o 1 klatkę.