[Lekko OT] Poszukuje Programu, a'la organizer w palmie

Autor: topek <topek-spamerzy-to-cienkie-bolki_at_post.pl-mowilem-ze-bolki>
Data: Sat 13 Aug 2005 - 15:56:51 MET DST

Witam,
potrzebuje programu, w ktory moglbym na przyklad: wprowadzic sobie daty
urodzin znajomych i jak wlacze kompa zeby mnie o tym informowal.
Najlepiej dzien przed i we wlasciwy po wlaczeniu kompa.
Wypadaloby, zeby byl to freeware, dzialal pod XP.
Outlook z pakietu office mnie nie interesuje bo uzywam thunderbirda.

--
topek-> jak zawsze pozdrawiajacy
"Osiedle z wielkiej płyty, co dzień staję jak wryty,