Re: HP DVD640I LightScrible

Autor: J.M.Oizo <oizo[nospam>
Data: Sat 13 Aug 2005 - 13:38:22 MET DST

Użytkownik "Heraklit" napisał w wiadomości

> Dodam, że to OEM-a wersja Lite-on, co dla niektórych może być wadą.
> Ponadto ma problemy z nagraniem płyt zabezpieczonych SD.

Zakupiłem ta nagrywarke w wersji BOX za 270zł - dostałem trzy czyte płytki ,
jedna DVD-R a druga DVD+R a trzecia CD-R.
W komplecie był tez program specjalny do robienia etykiet Lightscribe.
Jak narazie jestem z niej bardzo zadowolony.
Mam nadzieje ze moze kiedys wyjdzie do niej jakis nowy bios pozwalajacy
wypalacz szybciej etykiety , lub moze pokaza sie płytki umozliwiajace
tworzenie kolorowych etykiet.

Pozdrawiam