Re: minimalne wymagania do odtwarzabnia DivX i Xvid

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 13 Aug 2005 - 12:19:33 MET DST

Kot wrote:

> Tak pisalem o P400 :-]

Z tego co mi wiadomo, to na P400 ludzie nie mieli większych problemów z
odtważaniem najbardziej popularnych formatów w których są kodowane filmy,
ponoć nawet na P300 się da. :) Ja osobiście z tym nie eksperymentowałem, ale
sporo zanjomych miało tego typu sprzęt i nie narzekali. ;)

> moze bede mial okazje przetestowac to u kolegi procesorem P200

Jeśli będziesz miał okazję, to wrzuć wyniki tych eksperymentów na grupę. ;)
Pamiętam, że sporo ludzi (w tym ja) przerzuciło się ze sprzętu typu Pentium
MMX na nowsze maszyny właśnie dlatego, że nie chodziły na nich pierwsze
filmy. Czyżby dało się to wtedy załatwić za pomocą odpowiednich kodeków i
oprogramowania? ;)

Pozdrawiam!!!

Atlantis