Re: Skanowanie negatywów

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 22:25:10 MET DST

Eldiarr napisał(a):
> Jeśli chcę zeskanować wywołane filmy fotograficzne (rolki) to czy muszę mieć
> specjalny skaner do negatywów czy wystarczy jakaś przystawka?
> Dzięki za sugestie.

Raczej to musi być skaenr z odpowiedniaprzystawką, bo osobnej przystawki
do slajdów nie widziałem zreszta nie lódź si ena super jakosć -
próbowałem zarchiwizować w ten sposób całe albumy na kliszy
fotograficznej, po 10 slajdach zaniechałem. Powoli a jakosć nieiwele
lepsza od tej co mam po skanowaniu tradycyjnej fotografii.