Re: Tuner TV Winfast 2000XP EXPERT - kilka pytań

Autor: Piobart <piobartWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 20:54:38 MET DST

> A próbowałeś inny slot PCI? Wywalić inne urządzenia z kompa na próbę.
> Podłączyc komp do innego gniazdka.
> Użyć separatora galwanicznego do kablówki.
> Najnowsze stery i soft do tunera (konieczna odpowiednia para).
> W ostatweczności test karty w innym kompie i innej antenie.
> Ustawienia karty i systemu TV masz ok oczywiście w kompie?

Podłączałem w inne sloty PCI i nie dało to nic, teraz tuner jest najniżej i ma 2
puste sloty nad sobą. Nie wywalę innych urzązeń z kompa bo... się boję. Raz tak
zrobiłem i rozsypał się windows.
Podłączałem komp do innego gniastka ale bez zmian.
Mam najnowsze sterowniki i soft do tunera pobrane wczoraj ze strony producenta
www.leadtek.com.tw
Wydaje mi się że wszystko dobrze podłączyłem i ustawiłem. Robiłem wszystko wg
instrukcji załączonej do tunera. Jeśli chodzi o ustawienia w sofcie tunera to
zmieniałem na różne i tylko te ustawione teraz działają.

Jutro pochodzę po sklepach i spróbuje kupić ten separator galwaniczny, mam
nadzieje że jest to dostępne w sklepach RTV i elektrycznych?

Powiedzcie mi, bo to mi nie daje spokoju czy normalnym jest że obraz z tunera TV
jest taki sam jak z widea lub telewizora podłączonego do wejścia wideo w
tunerze?

Pozdrawiam
Piobart