Re: 2 monitory

Autor: br0da <utf8SP_at_Mop.plCIAP>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 20:41:37 MET DST

Uzytkownik "Marx" <marx@sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup> napisal w
wiadomosci news:ddhuih$15id$2@news2.ipartners.pl...
> Mam karte (chipset ATI) ze zlaczami DVI i D-SUB
> W panelu sterowania moge np wlaczyc TV i miec na nim sklonowany obraz.
> Pytanie brzmi, czy mozna podpiac 2 monitory (LCD po DVI, zwykly po D-SUB)
> i miec szeroki pulpit?
Zalezy co rozumiesz przez szeroki pulpit... Ale ogólnie tak - mozna uzywac
dwuch monitoreów jednoczesnie i robic na nicch rózne rzeczy;-) Wlacza sie to
we wlasciwosciach wyswietlania, w ostatniej zkkladce...

> Marx
> Ps. Mam jak na razie tylko jeden monitor wiec nie moge sam sprawdzic.
To skorzystaj z telewizora. Do testów wystarczy, ale pisania tekstu z
wykorzystaniem moniora raczej bym unikal...

--
pozdrawiam
GE