Re: Tuner TV Winfast 2000XP EXPERT - kilka pytań

Autor: Piobart <piobartWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 18:26:45 MET DST

> Czy możesz podłączyć komp dokładnie tam gdzie TV z włączonym wzmacniaczem?
> (i tylko komp) - nie podłączony do niczego innego w domu.

Podłączyłem komputer w miejscu gdzie stoi TV 100hz przy włączonym rozdzielaczu
sygnału i bez zmian.

Podłączyłem komputer bez rozdzielacza, kabel od razu do kompa bez przechodzenia
przez rozdzielacz (tylko komp)
Jest może o 1% lepiej( ale może mi się to tylko wydaje), ale nie więcej. Jest
nadal tragicznie.

Co ja mogę zrobić?

Zastanawia mnie jeszcze to, że taka sama jest jakość obrazu, który wchodzi z
videa albo Telewizora. Czy może coś nie tak z tunerem w kompie?

Pozdrawiam
Piobart