Re: Dodatkowe porty USB w laptopie

Autor: BliSki. <BliSki_glowa_at_wp.pl>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 17:07:50 MET DST

"Johnny" wrote:
> [...]

Ja bym preferował HUBa.
Przykładowo z powodu ograniczenia ilości kabli idących do notka.

Przyznam, że nie testowałem tego. Ale czy obydwa dyski będziesz
wykorzystywał cały czas w 100%?

A tak BTW, to jak to jest w PCMCI? Tam też nie będzie jakiegoś
wąskiego gardła?

--
Pozdr, (R) BliSki. (tm)   m a i l : BliSki(tu kreska)Wp (a') wirtualna (kropa) i tu wiadomo