Re: wyjście na TV ?

Autor: Krzysztof Kucharski <szpunk.beztego_at_friko6.onet.pl>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 15:39:43 MET DST

Użytkownik " Benito" <nissanmicra@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ddi86v$emt$1@inews.gazeta.pl...

[...]
> Gra nie warta swieczki. Uzywana karte graficzna z TV-Out kupisz juz za 45
zl
> (najtanszy Geforce 2 mx)...
[...]

Wiesz, jeżeli pytający ma grafikę 3D o parę klas lepszą od GF2 MX400, to
Twoja sugestia może mało go zainteresować. Inaczej by było, gdyby mógł do
swojego akceleratora 3D dokupić moduł video out dołączany przez feature
connector. Lub - kipić rzeczonego GF-a w wersji PCI. Czy jest to realne?
Wątpię ...
Ja sugerowałbym nabycie osobnych, PCI-owych kart VIVO. Zdaje się, że takie
coś za niewielkie pieniądze było produkowane w Polsce. Ktoś wspomoże moją
sklerozę ?

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski