Seagate 200 GB + kieszeń external USB 2.0 Digitus : glosnosc

Autor: qbman <qb_man_n0spam__at_wp.pl>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 13:35:04 MET DST

Witam Wszystkich,

Spotkałem się z ciekawym problemem - mam podpiętą do laptopa kieszeń firmy
Digitus na USB 2.0. Miałem w niej już 3 różne dyski Seagate. Aktualnie
testuję w niej nowego Seagata 200GB/7200/8MB. Problem z każdym z tych dysków
jest taki sam - dysk chodzi cicho jak na Seagate przystało, jednak co jakiś
czas zaczyna chodzić głośno - nawet jeśli nie są wykonywane na nim żadne
operacje. Przypomina to odgłos jakby terkotania łożysk. Co ciekawe - nie
słyszałem takiego odgłosu jeśli ten dysk jest włożony do normalnego PC'ta.
Czy ktoś się z czymś takim spotkał ? Są jakieś metody elimonowania tego
odgłosu, który z powodu swojej cykliczności - jest mocno denerwujący -
szczególnie w nocy przy filmach.

Z góry dzięki za odpowiedź.

ps. odgłos pojawia się niezależnie od tego czy kieszeń jest ustawiona
poziomo czy pionowo.

--
qbman
.triangle made of qb's.