LCD Philips - 150S6FG / 150S6FS

Autor: Benito <nissanmicra_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 10:10:11 MET DST

Witam,

Wiem, ze temat LCD przewija sie na grupie bardzo czesto.
Przejrzalem archiwum, jednak nie znalazlem opinii o Philipsach model 150S6FG
oraz 150S6FS.
Zastanawiam sie nad zakupem 15" LCD w cenie do 700 zl (ze wzgledu na
rozdzielczosc - 1024x768 to dla mnie w sam raz, a w 17" jest wieksza).
Wymienione modele mieszcza sie w tym przedziale cenowym:

Z porownania na stronie internetowej Philipsa wynika, ze sa to blizniacze modele:
http://skocz.pl/aays

Sprzet bedzie wykorzystywany w domu do zastosowan ogolnych (internet, filmy,
rzadko jakas gra). Karty graficznej z DVI nie posiadam (zwykla TNT2)...

Czy ktos z Was posiada taki sprzet? Jak sie sprawuje?

Gwarancja jest 3-letnia, tylko nie udalo mi sie znalezc informacji o normach
dot. bad pixeli. Czy moze tak jak w przypadku LG, jezeli w przeciagu miesiaca
jakies sie pojawia - wymieniaja monitor na nowy?

Bede wdzieczny za Wasze opinie

Pozdrawiam

Benito