Laptop Acer - rozruch i instalacja

Autor: ToMasz <witu_at_NO-SPAM.op.pl>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 21:40:51 MET DST

witam
dostałem laptopa z firmy która go nie używała przez baaardzo długo, i mam go
uzdrowic. dysk pusty sformatowany. udało mi sie znalesc wejscie do biosu,
ustawiłem bootowanie z CD. Mam 2 płyty, ( pisze ze XPhome) na których
najwiecej miejsca zajmuje jakis duuuzy 2 czesciowy plik. Podejżewam ze to
cos podobnego do ghosta, ale nie wiem napewno. Plik ma rozszerzenie acr.
problem:
komp nie startuje, płyty wydają sie byc NIE bootowalne. Niema stacji
dyskietek. co prawda moge zabootowac z innej płyty cd, ale nie wiem co i jak
uruchomic zeby rozpocząc instalacje. W katalogu tools jest pare niby
dosowych programów, ale totalnie nie wiem co robią a ich nazw nie spotlałem
wczeszniej.

czy ktos moze mi cos poradzic jak rozpocząc instalacje?

ToMasz