Re: Wyłączanie się monitora przy starcie WinXP

Autor: Paweł <pawel_swidwin_at_tenbit.pl>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 18:09:49 MET DST

No problem jest taki, że to nie mój komputer. Koleżanka twierdzi, że ona
"tylko naprawiła głos, bo nie było" :D i później już gasł monitor przy
starcie Win XP Proff. Uruchomiłem go w trybie awaryjnym, wszedłem w
ustawienia monitora, ale dostepne były tylko "Ustawienia domyślne monitora".
Zrobiłem format... nic nie pomogło... co to może być...?