Czyżby nagrywarka nawalała?

Autor: Roman <roman_at_gazeta.pl>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 17:39:32 MET DST

Mam nagrywarkę CD Liteon 52327S. Od jakiegoś czasu więcej płyt psuje niż
nagrywa.
To znaczy wszystko się kończy komunikatem, że zapis ukończony z
powodzeniem tylko że przy próbie odtworzenia połowa płyt się nie chce
otworzyć.
Ostatnio nagrywałem film na dwóch płytach i dysk drugi się nagrał
poprawnie a dysk pierwszy nie chce się otworzyć po nagraniu. Puszczałem
płytę czyszczącą pare razy ale nie pomaga i w dalszym ciągu nagrywanie
płyt to loteria. Myślałem że to wina płyt ale po zmianie z TDK na EMTEC
jest tak samo.

Co byście mi radzili. Może wymontować ten napęd, rozebrać i ręcznie
przeczyścić.
A może to wina braku jakichś nowych sterowników?
W jaki sposób sprawdzić czy jest to wina nagrywarki czy czegoś innego?

Roman