Re: notebook HP z WinXP podzial na partycje

Autor: Brodi <madmax81_at__dsd_interia.pl>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 16:44:41 MET DST

> Nie wiem co w tym śmiesznego. Pewnie ma partycję "system" z której
> instalowanty jest XP za pomoca recovery CD
i co to zmienia ? przeciez ten model ma w standardzie DVD czyli moze
teoretycznie zainstalować każdy system z CD

>a systemu płytkowego pewnie nie ma
sugerujesz że ma pirackiego winxp ?

>więc nie może od tak przepartycjonować dysku.
"od tak" czyli jak ?
przecież recovery partition chyba nie ma wpływa na reszte dysku ?
> A jak się nie wie to lepiej nie pisac głupot i nie śmiac się za wczasu ;-)

komputer to komputer a dysk to dysk
ale fakt że na laptopach się za bardzo nie znam, pare modeli które miałem w
rękach miały normalne dyski z normalnym systemem