Re: kto ma asusa p5p800 i moglby mi cos sprawdzic ?

Autor: news <color_at_{wytnijto}gazeta.pl>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 15:52:03 MET DST

"Mariusz" <mkwytnijto@popnet.pl> wrote in message
news:ddfgq9$eco$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Raczej wrzuć inny proc, być może akurat płyta się nie lubi z Twoim ;-)
> A jak nie pomoże to serwis albo wymiana na inną.

raczej nie jest to "zle" zestawienie zwlaszcza ze system i wszelakie
aplikacje zainstalowaly sie i dzialaly bez problemu (office, photoshopcs2,
benchmarki itp...) niestety nie mam innego proca do testu "na skladzie".
serwis tez oczywiscie w planie, tylko jak uzasadnic reklamacje skoro
wszystko "niby" dziala ?
te zwisy sa zupelnie nieprzewidywalne, czasami 15 minut po wlaczeniu peceta
i odpaleniu czegokolwiek a czasami po paru godzinach...
sam juz nie wiem. uzywam symanteca NIS ale on nigdy nie sprawial
problemow... chociaz nie sadze ze to aplikacja moze tak sobie spontanicznie
wieszac hardware.

dzis podmienie jeszcze na inna grafike i inne kingstony (z koscmi elpida, bo
te co mam to infineon)
zobaczymy...