Re: SB128 a jako¶æ d¼wiêku

Autor: Andre <andrehull_at_poczta.fm>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 11:43:28 MET DST

Vituniu wrote:

> Cala prawde mowi.

no chyba nie cala... moze trafilem na wyjatkowy egzemplarz ale u mnie
szumow wielkich nie bylo...

> To sobie poczytaj testy. Zreszta - mialem okazje przetestowac kolejno:

a na co mi testy jak mam uszy?

> Yamaha YMF-724 (20,-)
> SB 128 (30,-)
> Live! (50,-)
> DMX Xfire 1024 (100,-)
>
> Z tych czterech SB128 gral zdecydowanie najgorzej i gdyby nie klopoty
> z duplexem Yamahy wrocilbym do niej. Zamiast tego jak najszybciej
> przesiadlem sie na Live! (tego pierwszego, nie 5.1)

ale ja nie powiedzialem ze sb128 bedzie najlepsza tylko ze wcale nie
jest taka zla. poziom szumow jest na akceptowalnym poziomie.

> Ja bym kupil Live! Nawet bez 5.1. Roznica w cenie na Allegro to jakies
> 20,-
> a w jakosci jest zauwazalna nawet dla laika i to na komputerowych
> brzeczkach
> za 50,-

przy takiej roznicy w cenie to ja tez bym kupil Live'a. fakt nie
interesowalem sie ostatnio kartami to nie znam cen. za czasow kiedy ja
kupowalem sb128 roznica byla dramatyczna. ale z tymi brzeczkami nie
przesadzaj. trzeba miec troche lepszy sprzet zeby uslyszec roznice...

--
pozdrawiam
  Andre