Czy do USB mozna instalowac duzo sterownikow bez konfliktow? Mam

Autor: qer <qerWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 00:13:17 MET DST

Witam,
W komputerze z windows 98 mam 4 zlacza usb. Zainstalowalem sterowniki do:
- cyfrowki hp
- cyfrowki fuji (inny sposob zgrywania zdjec)
- pendriva
Wszytsko dzialalo ok.
Kupilem dysk w obudowie usb. (IDE-->USB) Przy instalacji sterownikow pojawila
sie klepsydra i dysk zaczal dziwnie sie zachowywac... i tak przez kilka minut.
Windows sie nie wgrywal. Zrestartowalem go. teraz wykrywa go jako nieznane
urzadzenie i pojawia sie klepsydra i znowu windows sie nie uruchamia!
Myslalem, ze moze z dyskiem jest cos nie tak, ale nie - na innym kompie, gdzie
nie mam tylu urzadzen do usb dysk zainstalowal sie bez problemow, na kompie
kumpla, on nie uzywa usb instalacja ok. Dysk tam dziala super!
Dlaczego tak sie dzieje i co moge zrobic :( Moze jakby mi sie udalo wgrac
sterowniki bez podlaczenia dysku to moze by poszedl, ale nie wiem jak - na
plycie nie ma EXEka, sa tylko pliki systemowe... Nie wiem gdzie je wgrac...
Pomozcie prosze.
Pozdrawiam,
qer