Re: wiesza sie pecet - jak znalezc przyczyne ?

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 22:38:12 MET DST

news wrote:

> logi sie nie robia (to znaczy nic tam nie ma o zwisie, ale to nie jest
> typowy hang-up aplikacji czy komponentu), bo zwis jest momentalny:
> myszka staje i tyle zauwazylem jednak, ze po kilkunastu sekundach dysk
> cos grzebie (ale led nie swieci wiec dane nie ida) jakby zrzucal cache a
> nastepnie milknie.

Żadnych błędów z logach, hmm...
Może płyta ma alergię na G400? Sprawdź jakiegoś GF4MX, może jest coś nie
tak z samą płytą główną.
Co do G400 - wymień pastę pod radiatorem, w końcu to już tyle lat :)
Wyłącz FastWrites w BIOS - gdyby to były problemy z grafiką (a wcale nie
muszą).

Coś mi wpadło do głowy - sprawdź pamięci w single.

Dalej pytasz o jakość Asusów - tak od jakiegoś czasu niektóre serie tej
firmy są "porzal się Boże", np.: A7V400-MX - ciągle są jakieś problemy z
systemem (WinXP Prof OEM, oryginalny).

ps. Oczywiście zakładam, że CD z systemem operacyjnym jest OK - tzn dla
testów odpalony na innej maszynie i działa ;)

--
www.tomsiu.prv.pl
Tlen.pl: t3o | JID: teo//chrome.pl | MSN: teo//amit.pl