Re: Notebook - t23 czy R50e?

Autor: mm <jvgrxq_at_cb.barg.sv>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 21:29:19 MET DST

Artur Frydel <spamerom@mowimy.nie> wrote:
> BTW Dell jest u mnie drugi w kolejce. Tzn; jest IBM potem dluugo dluugo
> nic i potem Dell. Innych laptopów nie ma.

Ja miałem toshiby, acera i ibm'a. Toshiba -starsze modele sa OK. Mam nawet
taka stara satellite do dziś :) Nowa toshiba - taka sobie - po roku wygląda
(normalnego użytkowania, prawie cały czas na biurku) jakby miała 3 lata :) A
klawiatura ledwo dyszy. Acer - całe szczeście ze miał 2 lata gwarancji, bo
sporo w nim sie psuło :) Na koniec poszła obudowa - pękający plastik przy
zawiasach. Reasumując do dziś żyje tylko ibm r50 i toshiba satellite (chyba
8 letnia).
IBM robi toporny sprzęt, ale wytrzymały. Znam parę firm ktore mialy przegląd
różnych producentow. Dzis maja tylko ibm'y (R50/51 oraz serie Txx).