wiesza sie pecet - jak znalezc przyczyne ?

Autor: news <color_at_#wytnij.to#gazeta.pl>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 20:09:21 MET DST

witam,
pierwszy raz na tej grupie, ale to ostatnia deska ratunku
zlozylem sobie peceta - nie jestem laikiem, bo lacznie zlozylem ich kolo
setki jak nie wiecej i dobrze obeznany jestem w sprzecie, jednak w tym
momencie wymiekkam.
graty to asus p5p800, proc 3.2 intel (lga775). nie jestem w stanie
znalezc regularnosci wieszania sie w kazdym razie nie zalezy ono od
temperatury systemu (plyta 37 stopni, procek 36 w spoczynki i 48-51 w
stress), ale objaw jest taki ze po prostu system staje deba (dysk nic
nie pisze). reinstalowalem wszystko pare razy, odpalalem na golym samym
systemie xp-pro, wymienialem dyski (zamiennie uata i sata) wciaz to samo.
pamieci (kingston w komplecie dla dual ddr) przemielilem cala noc testem
memtest 86+ a procka grzalem cpu burn pro (w wersji lite niestety) -
zadnych bledow.
niestety nie mam podzespolow na wymiane aby po kolei wykluczac usterke.

mam wobec tego pytanie, jak sobie z tym poradzic ?
- czy ktos spotkal sie z takim problemem ?
- czy system moze sie zawieszac przez grafike (ale wyjeta z innego
peceta w ktorym dzialala poprawnie, jednakze karta to matrox g400 agp4 a
szyna w pececie agp8 - choc teoretycznie kompatybilna w dol)

nawet nie wiem co mam zareklamowac u sprzedawcy..(kupione lacznie plyta,
proc, pamieci) !
pliss o pomoc albo jakiekolwiek wskazowki, bo mecze sie z tym od tygodnia.
z gory dzieki.