Re: mysz radiowa nie działa z AKUMULATORAMI

Autor: Marek Dyjor <mdyjor_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 19:32:15 MET DST

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:82363$42fa3898$540a3da4$3577@news.chello.pl...
> Użytkownik "A_Zet" <adek124@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

tak na marginesie...

można dostać (albo było) tzw ogniwa wielokrotnego ładowania kóre mają 1,5V
i mogą być ładowane w specjalnej ładowarce ale ich trwałość
jest marna.

Miałem coś takiego w radiotelefonach swego czasu... kiedyś jednak coś
się spierdzieliło i pierdolneło a aku się rozleciał..
elektrolit zrobił plamy na plastiku, a radio musiałem rozebrać i wypłukać w
wodzie...
po tej zabawie wywaliłem te wynalazki do śmietnika...