Re: minimalne wymagania do odtwarzabnia DivX i Xvid

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 18:34:05 MET DST

Kot wrote:

> nom to prawda, chociaz tez nie przy kazdym filmie z tego co
> zauwazylem. Taniej zmienic rozdzielczosc niz kompa :-)

Nie chodziło mi o dekompresowanie filmu do niższej rozdzielczości, ale
zmianę rozdzielczości ekranowej przy odtwarzaniu full screen. W przeciwnym
razie obraz skacze i widać pixeloze, zupełnie jakby odtwarzał w trybie
preview zamiast overlay.
Takie same objawy widać było na komputerze mojej siostry, w którym siedzi
ATI Rage PRO, a procek jest całkiem przyzwoity - Dureń 700. Lekarstwo było
takie samo - zmiana rozdzielczości, tak więc karta graficzna wbrew temu co
się mówi ma również spore znaczenie przy odtwarzaniu filmów, może nie takie
jak procek, ale jednak ciągle spore. ;)