Re: Upgrade Athlon XP

Autor: zkawa <zkawa_at_o2.pl>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 17:09:54 MET DST

Użytkownik "LiT" <ltkascha.skasujto@bez.spamu.op.pl> napisał w wiadomości
news:ddcm66$183$1@news.onet.pl...

> A czy pamięci 333 puszczone na 400 są podatne na spalenie przez
> przetaktowanie? Bo to nie są jakieś markowe Kingstony czy Geil'e... No i
> radiatorów nie mają...

> Słyszałem, że praca asynchroniczna procek-pamięć daje marne efekty. System
> jest dużo mniej wydajny niż wolniej a synchronicznie.

Przecież nie musisz wskakiwać od razu na 400.
A tak ogólnie to skoro masz zablokowany mnożnik (trudno dostać taki z
odblokowanym) to zawsze lepiej mieć niższe FSB bo to można ruszyć w górę.

A pamięci na 8-3-3 też powinny pójść na 400 (nie bój się że je spalisz
najwyżej komp się będzie wieszał lub wyłączał).

Pozdrawiam
Zkawa