Re: mysz radiowa nie działa z AKUMULATORAMI

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 16:40:22 MET DST

Dnia Wed, 10 Aug 2005 16:23:14 +0200, "smbsone" <smbsone@wp.pl>
napisał(a):

>witam mam mysz radiowo-optyczną. działa ok z bateriami ze sklepu
>natomiast nie dziala na akumulatorach (mam Energizer 2300mA).
>
>co może być przyczyną ???
>
>przerabiałem już różne konfiguracje (1 akumulator i 1 bateria działa)
>natomiast 2 akumulatory razem NIE. czy one mają za dużą pojemność ?

        :-)

Nie, za małe napięcie. To najprawdopdobniej. Ale moze też po prostu
złe styki - sprawdź pewność połączenia, może Ci się uda zmierzyć
napięcie ZA akumulatorkami a nie na ich biegunach bezpośrednio, wóczas
będziesz miał pewność czy styk dobry czy taki sobie. Pojemność możesz
dać nieskończenie dużą, nie zaszkodzi nigdy. Co do napięcia, to włóż
akumulatorki b e z p o ś r e d n i o po ładowaniu, wóczas mają
wyższe napięcie, zbliżone do ogniwek nieodwracalnych, i też będziesz
miał wtedy pewność, o co biega.

--
Ralf Mościrzecki