komp do pracy a nie do gier

Autor: ETC <no_at_spam.pl>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 16:24:13 MET DST

Witam,
chciałbym uaktualnic troche sprzet sluzący mi do pracy,
nie jestem hardwarowcem, wybralem troche elementów które będą odpowiednie do
moich potrzeb, ale proszę o radę jaką płytę wybrac dla ponizszej
konfiguracji, a moze coś w niej zmienić ?
jaki RAM 2 x 512 MB do tego kupić dokładnie ?

procesor - Athlon64 Venice 3500+
radiator - SilverStone Nitrogon 01 Heatpipe v2.0 (bez wiatraczka)
HDD - 2 x Western Digital 74GB RAPTOR (pójdą w RAID, do danych mam stare
duże dyski)
karta graf. - Matrox Parhelia APVe 128MB PCI-ex16 3xRGB
zasilacz - ThermalTake Heatpipe Cool FanLess 350W (bez wiatraczka)
nagrywarka - DVD Pioneer 109
obudowa - Chieftec big tower

co do plyty to mysle o czyms na NVidia nForce4 Ultra lub SLI
dwóch kart raczej nigdy w tym kompie nie bedzie
(no chyba ze da się włozyć jeszcze jakąś kartę typu GeForce do gier i to
bedzie działać : grafika na Parhelia a gry na GeForce :o)

Płyta najlepiej zeby nie miała zadnego dodatkowego wiatraczka np na mostku
cena zasadniczo nie gra roli

pozdrawiam

--
ETC