Seagate 160GB - wyłączenie uciążliwego self-testu.

Autor: thick <kalinowszczyzna_at_interia.pl>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 12:33:59 MET DST

Kupiłem dysk Seagate 160GB ATA 8mb
dysk ten w czasie bezczynności zapuszcza sobie
co jakiś czas nieznośny dla uszu self test wydając przy tym
niemiłe bzyczenie.
Na forach wyczytałem, że można to wyłączyć
z pod dosa programikiem smscan.exe, tyle, że
na stronie seagate owego programu oraz odpowiednika
nie znalazłem. Ściągnąłem go z innego źródła ale boje się,
że działa on tylko na starszych dyskach a nowsze może uszkodzić.
Próbował ktoś z was odpalić go na dyskach 160GB lub
większych? A może jest już jakiś inny nowszy program?