Re: SB128 a jako¶æ d¼wiêku

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 11:26:10 MET DST

Andre wrote:

> co Ty gadasz? ja uzywalem sb128 przez 5 lat na dobrym wzmacniaczu i
> porzadnych glosnikach i poziom szumow byl niewielki... nie zauwazylem
> tez zadnego obciazenia procesora a wierz mi zauwazylbym bo procesor byl
> jedynie cel633...

Pozwolisz że jednak pozostanę przy swoim zdaniu, szczególnie że zalety i
wady /obu/ poznałem w praktyce (i na tych samcyh konfigach).. Nie będę
też przekonywał nikogo, że "trawa jest zielona".. Dla niedowiarków i
"przygłuchych" - polecam niezależne recenzje np. http://tinyurl.com/a8w4s .

> ja polecam sb128

No comments..

Pozdrawiam