Re: Skystar2 o co chodzi ??

Autor: J.M.Oizo <oizo[nospam>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 22:00:41 MET DST

Użytkownik "TePe" napisał w wiadomości
> Mam moze głupie pytanie ale trafiłem na kategorie kart tv i patrze a tu
> maasa ludzi kupuje własnie tą karte. Zrozumiał bym gdyby kosztowała 40 -
> 50 zł a nie 220 - 250 zł.
> Na czym polega fenomen tej karty ?
> Narazie nie chce kupować, ale mysle nad tym dlatego czasami zagladne tam
> na allegro

Karty Skystar 2 to tunery cyfrowe (DVB) - podłacza sie do nich bezposrednio
kabel z anteny satelitarnej(z konwertera).
Karty te oferuja bardzo dobry odbior kanałow cyfrowych , oraz mozna na nich
odkodowac stacje kodowane.
Ogolnie za pomoca kart DVB mozna nagrywac materiał w bardzo dobrej jakosci
oraz odbierac stacje w standardzie HDTV