POMOCY!!!

Autor: Grzesiek Jagusiak <kwasiborek_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 20:36:34 MET DST

Witam serdecznie!
Proszę o pomoc. Oto co się stało:
Jakiś czas temu kupiłem poleaslingowy komputer SIEMENSA z dyskiem SCSI.
Zmieniłem dysk na zwykły, wszystko było OK. Działo wszystko bez kontrolera.
Przedwczoraj postanowiłem sprawdzić czy wyjęty sprzęt działa (przed sprzedażą)
 Zainstalowałem więc kontroler, dysk, było OK. Dziś uruchamiam kompuer ze
zwykłym dyskiem, bez kontrolera, tak jak to działało dotychczas i wyskakuje mi
nagle: Operating System not found.
Co zrobić w takiej sytucji?
Proszę o pomoc