Re: Internet explorer

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 19:26:48 MET DST

Dnia Tue, 9 Aug 2005 19:18:10 +0200, Yeety napisał(a):

> jeszcze uzywac IE choć wiem ze juz dawno powinienem zmienić...

ja też używać IE 6.0, ale go nie zmienić bo ja być twardy i się nie bać
niczego.

> i teraz mam
> problem, w komputerze zainstalował sie wirus i teraz musze odinstalować IE
> bo żaden antywirus nie potrafi usunąć tego wirusa...

ty usuń wirusa (lub inne ścierwo) a nie IE.

> i tu pojawia sie mój
> problem... nie umiem usunąć IE, gdyż jestem poczatkującym użytkownikiem.

pewnie zainstalował się jakiś adware i trochę trojanów i innych bzdetów
sciągnął. Przeleć dysk programem ad-aware. Poza tym, trafiłeś na grupę
sprzętową a nie o software, więc poza wymianą zasilacza mogę doradzić też
abyś nie oglądał gołych dup w necie, to syfu nie będzie.

> dzieki za pomoc
> pozdrawiam wasz komputerowiec Yeety

pozdr.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam