Re: Pieprzymy wasze FAQjusy

Autor: NoRek <tadekUSUN_TO_at_kk.kalisz.pl>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 18:13:09 MET DST

Drużyna Jewela wrote:
> Jewel miesiąca to prawdziwy mężczyzna :D To jest ktoś taki, kim Ty
> powinieneś być

Nie ty bedziesz mi mowil kim powinienem byc

> I teraz obrażasz
> mężczyzn nazywając ich gejami.

Geje sie nie obrazili napewno []-]

> Ale nie martw się, zaakceptuj tylko swoją
> odmienność :D

Chyba nie luszisz sie ze wiesz o mnie wiecej niz ja sam??
Jak dla mnie EOT bo na tej grupie sa wazniejsze sprawy niz banda debili
w obcislych sweterkach

--
__::NoRek::__
Pesymista widzi ciemny tunel.Optymista widzi światełko w tunelu.