Re: Pieprzymy wasze FAQjusy

Autor: mad3ros <maderos_at_wp.pl>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 17:51:21 MET DST

Valdi wrote:

> +--------------------------+
> /| /| | |
> ||__||| Nie karmić |
> / O O\ trolla! |
> / \ |
> / \ \ |
> / _ \ \ ----------------------+
> / |\____\ \ ||
> / | | | |\____/ ||
> / \|_|_|/ | __||
> / / \ |____| ||
> / | | /| | --|
> | | |// |____ --|
> [...]
Heheh. Fajne. Tylko nie kazdy to rozumie. Troll sie pojawil takze na
p.r.film ,taka sama dyskusja :D. Ehh, nie wie skad tacy debile sie
robia? Wypadaja spod ogona?? :D Pewnie zaraz pojeby sie odezwa.
Grunt to zachowac zimna krew. Mnie czasami kurwica bierze jak widze, ze
jakis malolat sie dorwal do kompa i szaleje. Tatus albo mamusia oplaca
abo za net to dziecko siedzi cale dnie i noce, pije i jje to co samo
zrobi :D. Ehh, swiat sie konczy