Re: pytanie dot. - Leadtek Winfast Geforce 6800LE 128MB DDR (256bit), TV&DVI, 8 potokow, retail

Autor: mdzw <mdzw1_at_o2.pl>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 14:38:19 MET DST

sam sobie,

kupilem i podkrecilem
w sumie karta niezbyt droga a po kilku zabiegach bardzo wydajna
uruchomilem dodatkowych 8 potokow
teraz mam 16,1 6,1
16 potokow i 6 vertexow
cpu - 365 MHz
ram - 825 MHz

w 3DMark2003 - 9000 pkt.
to wszystko na
A7V600
1GB ram
AMD 2500/3200

i jestem zadowolony, niewygorowany koszt a przyrost mocy...
znaczny

polecam