Re: Pieprzymy wasze FAQjusy

Autor: Drużyna Jewela <frodo_sam_at_interia.pl>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 10:58:59 MET DST

> idealny przyklad bezmozgich malolatow... moze zgloscie sie gdzies do
> badan naukowych, byc moze nawet wam zaplaca...

Ktoś Ci napisał prawdę, a Ty go za to od razu do badań chcesz zgłaszać? :D
Nie no co Ty :D A ciekawe ile by zapłacili facetowi bez jaj, bo kobieta z
jajami na swoim reality show chyba dosyć dużo zarobiła :D

Małolaty? No ja nie wiem, ale przy Tobie to każdy jest chyba małolatem.
Powiedz mi tak szczerze - czy bardzo boli takiego starego gościa siedzenie
wieczorami na jużnienecie i szukanie tutaj przyjaciół oraz wsparcia, bo w
normalnym świecie tego nie znalazł?