Re: Laserowe drukarki

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 10:38:41 MET DST

> 1. A na ile wystarcza? ;>
> 2. Ile kosztuje KASETA, bo sam toner w podobnej cenie jest do kazdej
> drukarki - mnie sie jednak nie chce brudzic przy wymianie.

Nie jest w podobnej cenie do kazdej drukarki. A jak nie chesz sie brudzic to
kupuj regenerowane, nawet na Allegro. A jak sie brzydzisz regenerowanymi -
to kupuj nowe - no chyba ze nie masz kasy - to wtedy nie ....... no wiesz
czego nie :-)
Wez tylko pod uwage ze sa drukarki ktore maja jeszcze chip (np 4050) - wtedy
samo dosypywanie tonera nie zalatwia problemu. Ale drukarki te sa spoko...
ale duze i troche drozsze.

Pozdrrr... Reksio