Re: Pieprzymy wasze FAQjusy

Autor: Drużyna Jewela <frodo_sam_at_interia.pl>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 10:19:42 MET DST

> Pierwszy raz w życiu daję plonka i info przekazuję stosownym
> organom. Jak mi, który wyciągnie to coś z killfile, sam tam wyląduje.

Ja nie moge koleny sie znalazl :D Kurwa ty naprawde wierzysz w te swoje
stosowne organy ? :D A w ogole masz jeszcze ten organ czy ci go przy
urodzeniu odcieli?:D
Powiedz no powiedz jaka kara nas czeka ? :D Co sie stanie? :D Zeslesz na
nas plage szaranczy?:D Piorun w nas dupnie z tego jasnego nieba? A moze
w jakis inny sposob wyrazisz swoje nerdowskie oburzenie :D Juz widze jak
tu wszyscy drza ze strachu przed twoim PLONKIEM:D
Naprawde umiesz wyrazic siebie :D
Hi Nerd :D