jak stworzyc recovery cd w norton ghost 9

Autor: aladin07 <aladin_at_wywal_to.go2.pl>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 09:37:38 MET DST

tak jak w temacie - szukam instrukcji, opisu, najlepiej po
polsku jak stworzyc tzw. recovery cd konkretnej partycji,
w tym przypadku partycji z systemem windows xp
chodzi mi o to aby stworzyc/ i pozniej tworzyc przyrostowo
 obraz(y) partycji systemowej tak aby móc ja odtwarzac
bez zainstlowanego windowsa czyli mam powiedzmy
uszkodzony system i chce go od nowa stawiac wlasnie z recovery cd -
bardzo prosze o opis krok po kroku bo jestem wielkim zoltodziobem w
kwestii tworzenia kopii zapasowych itp. tematach
z gory bardzo dziekuje
pozdr