Re: [OT] Czy jest taka usługa?

Autor: Tomek Głuch <adres_at_w.stopce>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 00:33:37 MET DST

Był pon, 08. sierpień 2005 23:16 gdy Misiek <misiek_1928@o2.pl.WYTNIJ.TO> napisał(a):

> A nie latwiej DSL do domu i sam hostujesz?

1) DSL nie nadaje się do poważnego hostingu.
2) Nie każdego stać na porządne symetryczne łącze w domu, o które nie musisz sie martwić.
3) Nie każdego stać na stabilne i pewne zasilanie awaryjne.
Dlatego wymyślono kolokację.

--
Z pozdrowieniami, Tomek Głuch [ Linux Registered User #280206 ]
           [ tomek@SPAM-FEEwieliczka.int.pl ]