ZoneAlarm

Autor: Tomek.M <tomeczek.m_at_NOSPAMpoczta.onet.pl>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 22:21:51 MET DST

Klika dni temu była aktualizacja tego programu i zainstalowałem nowszą
wersje ale niestety pojawił sie problem progrma odcioł mi możliwośc
pobierania ze stron www plików exe cz ktoś wie moze gdzie tę opcje
odblokować albo jaki parametr jes za to odpowiedzialny? (wszystkie
pozostałe oopcje dzialaja ok czyli strony www ftp
Przy wczesniejszej wersji tego programu wszystko było ok
Przy okazji czy jest spolszczenie do tego programu ?
Dzięki

--
Pozdrawiam Tomek