Re: TDK palone na LG-4163B

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 22:11:57 MET DST

Dnia 08.08.2005, o godzinie 21.21.13, na pl.comp.pecet, Michal Kawecki
napisał(a):

> Sprawdź najpierw, co to są w ogóle za płytki. Ja ostatnio oddawałem do
> pewnego dużego supermarketu całą paczkę takich podrabianych (a może
> tylko felernych) płytek. Przyjęli bez słowa.

TDK. Na pewno. Producent TTG02. Uparcie próbowałem nagrać jedną kompilację
(jak pisałem i 8x i 4x). Udało się na Hawk'u. Następne kompilacje (8x)
innych danych poszły na tych TDK. Czy to może zależeć od kompilacji?
A oddanie nie wchodzi w grę. Po prostu gdzieś rachunek (a cholera zawsze
trzymam wszystkie przynajmniej miesiąc) się zapodział. Jak kurka potrzeba
to nie ma... Ech...
Wypalam następne. :) Na razie statystyka wygląda tak? Na 8 TDK 3 dobrze
wypalone, 4 źle, jedna w trakcie nagrywania. :) Przeboleję te 4, ale jakoś
do TDK zaufanie spadło...

--
Pozdrawiam,
*Habeck*