Re: minimalne wymagania do odtwarzabnia DivX i Xvid

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 23:57:14 MET DST

W wrote:

> sprzętowe wspomaganie do DVD podczas gdy masz semprona 2500 ? to nie
> czasy pentium 300,obecnie sempron (w rzeczywistości to athlon) daje
> rade

Ja przecież wiem, że daje radę. :) Z odtważaniem wszystkich filmów radził
sobie bez problemów mój stary Duron 700, ale nie o to mi chodzi. Gdyby karty
graficzne były wyposażone w takie wspomaganie, to zawsze jest zysk rzędu
kilku - kilkunastu % jeśli chodzi o obciązenie procesora, a to już widać
jeśli podczas kompresji filmu ogląda się program z karty DVB (a więc też
dekodowany strumień MPEG-2) albo jakiś film na DVD czy DivXie. :)
Pytam bardziej z ciekawości, czy współczesne karty wspierają odtważanie
filmów, czy całą robotę załatwia procek? :)

Pozdrawiam!!!

Atlantis