Re: Co potrafi Modecom 300 GTF

Autor: CosteC <costec_at_konto.nie_lubie_spamu.pl>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 20:06:15 MET DST

> Tzn. jakie Modecomy? Bo to sa zupełnie rózne produkty co najmniej
> trzech-czterech marek, tylko naklejkę mają wspólną jako "modecom"..

Hmm przy okazji rzuce okiem co to dokładnie jest. jakiś 300W z jednym
wiatrakiem :)

> a FEELe przynajmniej starsze modele
>
> Przecież Feele to także "modecomy" wg takiej klasyfikacji - przynajmniej
> z taką naklejką są sprzedawane niekiedy..
> Starsze modele Feelów są z reguły /bardzo/ solidne - z jednej prostej
> przyczyny. To "przepakowany" zasilacz FSP ze starszej serii, bodajże
> 250W-owy "GT". Późniejsze modele za to w ogóle nie mają nic wspólnego z
> tymi starszymi, robił je AFAIK "sławetny" LC..

Miałem do rozbiórki kilka FEEL 250W (150Wmocy max wynika z tabelki)
wytwórca ESSUN CO. LTD. w środku prawie nic nie było. Wcześnieszych i
późnieszych nie rozbierałem. Kto teraz je produkuje? i kto produkuje teraz
codegeny? (są zauważalnie lepsze od tych sprzed 1.5-2 lat)

CosteC