[OT] Czy jest taka usługa?

Autor: Konrad Billewicz <billewicz_at_nospam.o2.pl>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 19:50:59 MET DST

Witam,

Po pierwsze, przepraszam za OT, ale nie bardzo miałem pomysł gdzie zadać
moje pytanie, a wiem, że na tej grupia przebywają ludzie znający się na
wszystkim, więc postanowiłem zaryzykować.

Przechodząc do rzeczy. Czy istnieje w przyrodzie usługa polegająca na tym,
że sie oddaje do jakiejś firmy swój serwer, oni go podłączają do swojej
sieci, czasami ewentualnie zresetują i... tyle? Samemu się na nim instaluje
oprogramowanie, samemu nim administruje. Wydaje mi sie, że taka usługa
powinna być znacznie tańsza niż standardowy hosting - odchodzi koszt sprzętu
i, co ważniejsze, administracji. Klient płaciłby w zasadzie tylko za łącze,
miejsce w piwnicy i, powiedzmy, woźnego, który by tego pilnował i od czasu
do czasu resetował jak by sprawy przybrały nieporządany obrót.

Jeżeli takie coś jest, to jak się nazywa? Może nawet istnieje wiarygodna i
niezbyt droga firma w Warszawie się tym zajmująca?

Pozdrawiam,
Konrad Billewicz