Re: Odzyskanie cd-key z dysku

Autor: jedrus <jedrus.nospam_at_psst.pl>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 19:18:40 MET DST

Użytkownik Filip Ozimek napisał:

> Podejzewam, ze nawet jak znajdzie fakture i tak nikt nie da mu tego
> kodu. W zasadzie kompakt bez naklejki jest bezuzyteczny, bo AFAIR plyty
> OEM nie mozna wykorzystac majac inna licencje (nie OEM).

Nie wiem czy taka praktyka jeszcze dziala w MS, ale mialem przypadek,
gdzie moj klient po prostu zgubil naklejke wraz z cala zawartoscia
opakowania ( win 98SE). Po jakims czasie, zmuszony byl do ponownej
instalacji no i problem z numerem:-). Skontaktowalem sie z MS,
zrelacjonowalem co i jak i dowiedzialem sie, ze o tamtym numerze mozna
zapomniec ale istnieje jakas procedura, dzieki ktorej gosc mogl dalej
uzywac oprogramowania. Ze wzgledu na zlozonosc procedury odstapil
od pisania kwitkow qpujac tym razem XP-ka:-)

--
jedrus
UIN: 29696116