Re: Plyta KA6100 + zworki USB ?

Autor: BH <bh_at_sih.pl>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 17:44:06 MET DST

Dnia Mon, 08 Aug 2005 15:35:40 +0200, Filip Ozimek napisał(a):
>Masz szczescie, wlasnie znalazlem w pudelku manuala od tej plyty:
> http://213.146.57.182/ka6100001.jpg
> http://213.146.57.182/ka6100002.jpg
U mnie jest 5 rzedow "patykow"
Do piatego liczac od dwoch kondensatorkow jest podlaczone
dniazdo myszy PS2.
Mnie chodzi nie o podlaczenie kabla czy sledzia, tylko o
odlaczenie usb na plycie. Mam osobna karte usb, ale mi wiesza
komputer chyba z powodu kolizji z chipsetem na plycie.
Czy moglbys rzycic okiem do broszurki i doradzic ?

Bogdan