Re: Odzyskanie cd-key z dysku

Autor: Widget <lukasz_at_adres-tegoniema-tell.pl>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 16:37:31 MET DST

> chyba nie sadzisz ze kazda plyta cd jest tloczona osobno z osobnym
> kluczem?? a tak wogole to ntg

Nie próbuj mu tego tłumaczyć, jak mu napisałem :

"A co do płyty, jeżeli posiadała by klucz, to jak sobie wyobrażasz proces
technologiczny, w którym każda płyta jest inna ?"

to mi odpisał :

"Super porada, to nie wiem, mam wysłać zdjęcie płyty? jest oryginalna, z
hologramem, a naklejka z kluczem, która była na foliowym opakowaniu, pewnie
jest
na innym komputerze"

Gościu ewidentnie nie wie o co chodzi....pewnie dlatego że jestem ze wsi a
on z miasta...

--
Widget